Megapopust

Registriraj se

Dnevne ponudbe na e-pošto

Ljubljana

Pogosta vprašanja

JE REGISTRACIJA OBVEZNA?

Da, samo v kolikor ste registrirani, lahko kupujete na megapopustu. Članstvo je brezplačno in ničesar ne morete izgubiti, le pridobiti.

KAKO SE REGISTRIRATI?

Megapreprosto! Kliknite ikono »Prijava uporabnika«, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu, ter vpišite ime in priimek, e-mail, geslo, ulico in hišno številko, mesto, poštno številko in državo.

SE MORAM NUJNO NAROČITI NA PREJEMANJE NEWSLETTERA?

Ne, vendar to vsekakor priporočamo, da boste lahko na svoj e-mail vsakodnevno prejeli obvestilo o megaugodnih dnevnih ponudbah.

SO PODATKI TAJNI?

Seveda, Vaši podatki so zaščiteni in varni. Več o varnosti podatkov preberite tukaj.

KAKO KUPITI KUPON ZA DARILO?

Megapreprosto! V tem primeru ob nakupu, po kliku na »Kupi«, izberite število kuponov za prijatelja ter v prazna polja vpišite ime in priimek prijatelja.

SE LAHKO KUPON UPORABI VEČKRAT?

Ne, navedena opcija ni možna, v kolikor ni navedeno nasprotno.

SE LAHKO KUPONI ZDRUŽUJEJO?

Ne, vsaka ponudba je popolnoma samostojna. Kupone lahko združujete, samo če je to navedeno v opombah ob ponudbi.

LAHKO VRNEM KUPON?

Ne, na žalost vračanje kuponov ni možno.

KAJ V PRIMERU, DA NIMAM KREDITNE KARTICE?

To ni nikakršna težava, saj lahko plačilo izvedete tudi s splošno položnico ali spletnim bančništvom.

JE PLAČEVANJE VARNO?

Seveda, več o varnosti plačevanja preberite tukaj.

KDAJ PREJMEM KUPON?

Po zaključku vplačila se bo kupon pojavil na Vašem profilu. Če ste plačilo izvedli s kreditno kartico, lahko kupon natisnete takoj in ga koristite na prodajnem mestu. Če ste plačilo izvedli s splošno položnico ali spletnim bančništvom od ponedeljka do četrtka, lahko kupon natisnete v roku naslednjih 24 ur. Če ste plačilo izvedli v petek, soboto ali nedeljo, lahko kupon natisnete v ponedeljek.

MORAM KUPON UPORABITI ŠE ISTI DAN?

Ne, kupon lahko uporabite, ko Vam odgovarja, vendar pa znotraj roka, ki je naveden ob vsaki ponudbi.

KAJ V PRIMERU, DA PONUDBA NE USPE?

V tem primeru se ponudba ne izvede in Vaša kartica se ne obremeni. V primeru, da ste vplačevali s splošno položnico ali spletnim bančništvom, pa Vam vplačilo vrnemo.

KAKO BOM VEDEL, DA JE PONUDBA USPELA?

Ponudba je uspela v trenutku, ko je kupljeno potrebno minimalno število kuponov. Navedena informacija se nahaja v sklopu obvestil poleg vsake ponudbe. Ko ponudba uspe, je poleg nje napisano "Ponudba je uspela"

LAHKO KOMENTIRAM PONUDBE?

Seveda, Vaši komentarji so vsekakor dobrodošli. Komentarji in vprašanja so možni na naši Facebook strani ali na e-mail: info@megapopust.si

KAJ V PRIMERU REKLAMACIJE / PRIPOMBE / TEŽAVE?

Javite se nam na e-mail: info@megapopust.si Na kratko nam opišite, za kaj gre in pustite svoje kontaktne podatke. Odgovorili bomo v najkrajšem možnem roku.